Powered by Blogger.

Blog Archive

Gambar Menggoda Feeya Iskandar - Saya Hairan Punggung Lentik Saya Boleh Jadi Isu


Kuala Lumpur: “Saya tak faham kenapa orang perlu pertikai sampai macam itu sekali. Saya tak rasa diri saya seksi,” kata penyampai radio Sinar FM, Feeya Iskandar menjawab cemuhan mengenai penampilan dirinya yang seksi.

Feeya atau nama sebenar Nor Shafiza Iskandar Azizan, 24, dikecam teruk peminat di laman forum sosial, baru-baru ini kerana penampilannya yang dianggap seksi dan keterlaluan ketika mengacarakan program mingguan Maharaja Lawak Mega (MLM).




Feeya yang dihubungi berkata, cemuhan itu sesuatu yang menyedihkan berikutan sikap segelintir peminat yang mudah menjatuhkan hukum terhadap apa yang mereka lihat.

“Saya akui cemuhan itu satu tamparan dan cabaran untuk saya secara peribadi.

Lihat Gambar Seterusnya-  5 Gambar Mengoda Feeya Iskandar
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Gambar Menggoda Feeya Iskandar - Saya Hairan Punggung Lentik Saya Boleh Jadi Isu"

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top